KUNDECASE
NÅR TID ER DRØNENDE VIGTIG FOR OTICON
BAGGRUND
_______
Oticon udvikler og producerer høreapparater til både voksne og børn og understøtter enhver form for høretab. Virksomheden blev grundlagt i 1904 af Hans Demant, da han ønskede at hjælpe sin kone, Camilla, med at leve et bedre liv uhindret af sit høretab. Hans hjalp Camilla med et af verdens første elektroniske høreapparater.
Oticons vision er at skabe en verden, hvor høretab ikke længere er en begrænsning. En verden hvor høreapparater, uden problemer, bliver en naturlig del af hverdagen. Målsætningen er at hjælpe folk med at forstå teknologiens fulde potentiale og samtidigt undgå de negative helbredsmæssige konsekvenser, som et ubehandlet høretab kan føre til.
_______
Når aftaler ikke bliver overholdt
_______
UDFORDRING
Oticon sætter barren højt, når teknologiens grænser skal flyttes for at forbedre livet for mennesker med høretab. For at høreapparater og tilbehør kan forblive brancheførende, er det afgørende, at alt udstyr er gennemtestet. Der er derfor også høje krav til produktudvikling og produktion.
”Det er ret afgørende, at testkampagner kører efter tidsplanen for aftalte produktlanceringer” siger Stefan S. Jensen.
”Vores tidligere leverandør producerede testudstyr for os, men levede ikke op til vores forventninger, når der var tale om pris og leverance. Dette førte til personlig anbefaling fra en kollega, der tidligere havde arbejdet sammen med CB Svendsen.”
LØSNING
”Tid er et drønende vigtigt faktum for mit arbejde, for at sikre processer ikke stopper eller rykker hele produktlanceringsplanen. Derfor er det vigtigt, at de leverandører vi samarbejder med, er pålidelig. Vi lægger vægt på at den anslåede pris og leverance overholdes fra start. Samarbejdet med CB Svendsen har levet op til vores forventninger de sidste 3-4 år,” siger Stefan afslutningsvis.
_______
Montage af testudstyr til brug i produktion
_______
Produktion af 200 enheder årligt
Kontakt os i dag!
"*" indikerer påkrævede felter