Jobannonce: Lager og logistik ansvarlig
Til elektronikvirksomhedVil du være en del af en spændende hverdag i en elektronikvirksomhed i vækst? Vi har travlt og søger derfor hurtigst muligt en dygtig og engageret medarbejder til vores lager- og logistik afdeling.
Er du struktureret og et udpræget ordensmenneske, som ikke er bange for selv at tage fat i opgaverne? Har du kompetencerne til at optimere vores lagerprocesser og være teamleder for 3 lagerfolk? Så er du måske vores næste kollega.
Din fornemste opgave bliver at varetage den daglige korrespondance og planlægning med vores samarbejdspartnere i Polen, Litauen og Tjekkiet, hvor en væsentlig del af vores produktion er placeret.
Du vil endvidere forventes at skulle bidrage med at skabe fremtidens vare flow og planlægning, samt udbygge systemerne på vores lager, så vi sikrer hurtig og effektiv lagerstyring – alt sammen i respekt for det eksisterende. Du forstår at tage udfordringer og nye tiltag ned på et jordnært niveau og handler hurtigt og effektivt. Du bliver en vigtig del af et lille energisk team, som løfter i flok, og hvor samarbejde og ansvar for opgaverne er de helt centrale værdier.
Dine daglige opgaver og ansvarsområder omfatter bl.a.:
-
Daglig drift af pluk- & pak
-
System og orden på lageret og optimering af lokationer
-
Koordinering med indkøb, samt support hertil
-
Planlægning af fremtidige og igangværende produktioner
-
Daglig kommunikation og support, med Polen og Litauen og Tjekkiet
-
Indgangskontrol af varer fra fabrikkerne
-
Modtagelse af faktura fra landene og koordinere med bogholderiet
-
I samarbejde med fabrikkerne, at udfærdige ugentlig status til projektledere
-
Support til lager DK
Vi tror du vil have en god chance for at lykkes i din nye rolle hvis:
-
Du har en relevant baggrund inden for lager og logistik
-
Du har erfaring med teamledelse i små selvstyrende teams
-
Du har kendskab inden for elektronik og komponenter er det en fordel, men ikke et krav
-
Du har erfaring med planlægning af produktioner og projekter
-
Du kan tale og skrive engelsk på et rimeligt niveau
-
Du har erfaring med Microsoft C5 er det en fordel, men ikke et krav
På det mere personlige, leder vi efter en person med gå–på–mod og lysten til at drive på forandringer og strukturering i det daglige arbejde.
Vi tilbyder:
Vi tilbyder en rolle med gode muligheder for udvikling i en spændende virksomhed i kraftig vækst.
Derudover:
-
En spændende og alsidig stilling i en innovativ virksomhed, som har stor succes, et dynamisk team i et uformelt og behagelige miljø, en solid økonomi og som værdsætter gensidig respekt og det gode kollegaskab
-
Rige muligheder for at udvikle dine kompetencer, fagligt såvel som personligt
-
Stor grad af frihed til at præge dit arbejde og løsningerne af opgaverne
-
Attraktive medarbejderforhold med bl.a. månedlige arrangementer efter arbejdstiden, pensions- og forsikringsordninger, sundhedsforsikring, frokostordning, fælles morgenmad om fredagen, mulighed for Message mm.
Praktiske forhold:
-
Fuldtidsansættelse
-
Løn- og ansættelsespakke efter kvalifikationer
-
Arbejdsplads i Værløse
-
Mulighed for hjemmearbejde efter aftale
-
Tiltrædelse hurtigst muligt
Hvem er vi?
CB SVENDSEN A/S er en elektronikudviklings- og produktionsvirksomhed, som er beliggende i Værløse. Elektronikproduktionen foregår i Danmark og hos underleverandører i Polen, Litauen og Tjekkiet. Vores kunder kender CB Svendsen A/S for innovative løsninger, kvalitet, kosteffektivitet og fleksibilitet. På det personlige plan, er vi en forskelligartet gruppe af ca. 45 søde kollegaer, som har et kæmpe drive, stærk samarbejdsvilje, godt humør og som altid hjælper hinanden. Vi har det også sjovt udenfor arbejdstid, hvor der afholdes;
-
torsdagsbarer,
-
månedlige medarbejder hygge events,
-
sommerfest,
-
et brag af en julefrokost med fuldforplejning og overnatning sammen med den bedre halvdel mm.